Retourbeleid
Natuurlijk kan het voorkomen dat je om de een of andere reden niet tevreden bent met je bestelling. Allereerst bieden wij hiervoor onze oprechte excuses aan en lossen dit graag voor je op!
Natuurlijk willen we dat onze klanten met een glimlach genieten van de producten van Kwaliteit Koopjes, daarom kun je elke bestelling (met uitzondering van beauty- en gezondheidsproducten) binnen 7-15 werkdagen retourneren.
Waarom kunnen beauty- en gezondheidsproducten niet geretourneerd worden?
Een lijst van hygiëneartikelen die niet kunnen worden geretourneerd of terugbetaald (de lijst is niet uitputtend): ondergoed, bikini's, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. We nemen de gezondheid en veiligheid van de gemeenschap serieus en staan, in het belang van al onze klanten, geen retourzendingen toe op hygiëne- en schoonheidsproducten. Hierin staan we niet alleen. Andere aanbieders van gezondheids- en schoonheidsproducten staan om dezelfde reden geen retourzendingen toe.
Moet ik betalen voor de retourzending?
Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten kunnen variëren van EUR 15 - tot EUR 30 - afhankelijk van waar je woont. We raden je aan om je retourzending met Track & Trace te versturen, omdat we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen.
Neem voor verdere retourinstructies contact op met onze klantenservice info@kwaliteit-koopjes.nl